piątek, 1 kwietnia 2011

Metamorfoza EmoGirl1220

MAKIJAŻ PRZED:


Części ciała są w porządku oprócz nosa. Makijaż nie przypadł mi do gusty, ponieważ jest za ciemny i dziwnie pomalowany. Tęczówki w oczach są nieco za ciemne. Ten przypadkowy pieprzyk koło ust nie wygląda najlepiej.
Moja ocena. 3,5/5

MAKIJAŻ PO:


Udało mi się z twojej kosmetyczki i kilku dodatków stworzyć styl elegancji i trochę ostrości . Makijaż stworzyłam z dwóch cieni. fioletowego i białego a w kąciku oka pomalowałam białą kredką. policzki są muśnięte jak by to nazwać lekko czerwienią jak i pomarańczem. Usta ostre i różowe. ;)

STYLIZACJA PRZED:




Nie podoba mi się , tak po prostu... To jest dobre połączenie, ale nie na ten sezon. Ta moda już od dawna minęła . Elegancja + Rock. Nie. Nie. Nie. ! Wrrr. Buty nie pasują.
Moja Ocena. 3/5

STYLIZACJA PO:




Ale wymyśliłam. xdd Jest to dość wymyślny strój. Choć ja mam czasem taką kreatywną głowę. Podoba mi się. Wyszło okkej. Pasuje do makijażu. ;))

Podoba się. ? ;3


Brak komentarzy: